Ένα ξεχωριστό ψηφιδωτό από πλαστικά καπάκια κοσμεί το 9ο Γυμνάσιο Τρικάλων!

Με ιδιαίτερη χαρά παρουσιάζουμε το υπέροχο ψηφιδωτό από πλαστικά καπάκια που δημιούργησαν καθηγήτριες και μαθητές – μαθήτριες του σχολείου μας, κυρίως της Α’ τάξης, με τη σημαντική συνδρομή και μαθητών της Β’ τάξης.

Το έργο κατασκευάστηκε πάνω σε έναν μεγάλο πίνακα ανακοινώσεων διαστάσεων περίπου 1,40 x 1 μέτρο, ο οποίος βρίσκεται έξω από το γραφείο της Διεύθυνσης και των καθηγητών του 9ο Γυμνάσιο Τρικάλων και ήδη τραβά τα βλέμματα όλων όσοι περνούν από το σημείο, ακόμα και από το προαύλιο του σχολείου.

Η δημιουργία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των συνεργαζόμενων περιβαλλοντικών προγραμμάτων της Α’ τάξης με τίτλους:

  • «Ό,τι περισσεύει, εμπνέει»
  • «Δημιουργώ με ανακυκλώσιμα υλικά»

Με φαντασία, ομαδικό πνεύμα και περιβαλλοντική ευαισθησία, οι μαθητές και οι μαθήτριες αξιοποίησαν εκατοντάδες πλαστικά καπάκια σε διάφορα χρώματα, μετατρέποντας ανακυκλώσιμα υλικά σε ένα πραγματικό έργο τέχνης. Από μακριά σχηματίζεται εντυπωσιακά η επιγραφή «9ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ», δημιουργώντας ένα αποτέλεσμα που εντυπωσιάζει μικρούς και μεγάλους.

Η ιδέα, η έμπνευση και η καθοδήγηση του έργου ανήκουν στις εκπαιδευτικούς:

  • Ράμπια Δέσποινα, Εικαστικός του σχολείου
  • Ντάνα Ειρήνη, Χημικός
  • Βαλκανιώτη Αθανασία, καθηγήτρια Γερμανικής Γλώσσας

Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά καταπληκτικό και αποδεικνύει πως η συνεργασία, η δημιουργικότητα και η αγάπη για το περιβάλλον μπορούν να μεταμορφώσουν απλά υλικά σε κάτι όμορφο και ουσιαστικό.

Μπορείτε να δείτε την πορεία του έργου πατώντας ΕΔΩ.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές, τις μαθήτριες και τις εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν σε αυτή τη μοναδική δράση, δίνοντας χρώμα και έμπνευση στον χώρο του σχολείου μας!

Εικαστικά έργα μαθητών

Έργα μαθητών στο μάθημα των εικαστικών με θέμα σχεδιασμό τριών καρεκλών με τρεις θεματικές. Πρώτη θεματική ο ουρανός, δεύτερη τα μολύβια και τρίτη η φύση.

Η καθηγήτρια, Στατήρη Λυδία.

Έργα για την κινούμενη εικόνα στο πλαίσιο του μαθήματος των Εικαστικών

Παρακάτω παρουσιάζονται τα έργα μαθητών και μαθητριών του 9ου Γυμνασίου Τρικάλων. Οι μαθητές δημιούργησαν έργα αφού τους έγινε μάθημα για την κινούμενη εικόνα. Το θέμα τους ήταν κοινό. Τα έργα παρουσιάζονται διαδοχικά, από το περισσότερο άρτιο αισθητικά. Έχω να εκφράσω ως καθηγήτρια εικαστικών τα συγχαρητήριά μου σε όλους του μαθητές και τις μαθήτριες για τις προσπάθειές τους και ιδιαίτερα στη μαθήτρια του τμήματος Β1, Κασσάνδρα Κίου, για το έργο της, και της εύχομαι καλή σταδιοδρομία.

Η καθηγήτρια εικαστικών μαθημάτων, Στατήρη Λυδία.

“Εικαστικά μετά …Μουσικής” της κας Τριμίντζιου Αναστασίας, Μουσικού του Σχολείου μας

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Μουσικής στη Γ’ Γυμνασίου και με αφορμή την ενότητα «Εικαστικά και μουσική …μουσική και εικαστικά» οι μαθητές του τμήματος Γ1 ασχολήθηκαν με την άσκηση 1 του τετραδίου εργασιών που αφορά την ακρόαση του έργου του Κλωντ Ντεμπυσύ (Debussy Claude 1862-1918) «Πρελούδιο στο απόγευμα ενός Φαύνου». Τους ζητήθηκε κατά τη διάρκεια της ακρόασης να ζωγραφίσουν σε απλή κόλλα χαρτί αυτό που τους ενέπνευσε το συγκεκριμένο ορχηστρικό μουσικό ποίημα, αφού προηγουμένως μιλήσαμε γύρω από αυτό….

Παρατίθενται τρία επιλεγμένα έργα των μαθητριών Κοσμά Χριστίνας, Πολυγένη Βησσαρίας και Βλαχοδήμου Αρετής.

Η πλήρης παρουσίαση της εργασίας και η λεπτομερής καλλιτεχνική διασύνδεση της Μουσικής τέχνης και των Εικαστικών εδώ.

Σεμινάριο Εικαστικής Δημιουργίας

Σήμερα 29 Φεβρουαρίου 2024 επισκέφθηκε το Σχολείο μας ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ της ΤΕΧΝΗΣ (εικαστικός-δημιουργός-εκπαιδευτικός) συντοπίτης μας κ. Ηλίας Κοτσίρας και πραγματοποίησε δίωρο σεμινάριο στους μαθητές της Γ’ τάξης με θέμα “Γνωριμία με το επάγγελμα του Εικαστικού”.
Το σεμινάριο έγινε στο πλαίσιο του μαθήματος Εργαστήριο Δεξιοτήτων (Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός) και κάλυψε πολύπλευρα το εν λόγω αντικείμενο.

Μετά την πληρέστατη παρουσίαση του επαγγέλματος και μάλιστα διανθισμένη με πολλά προσωπικά βιώματα και αναφορές σε διάσημους δημιουργούς (Θεοτοκόπουλος, Renuar, Van Gogh, Picasso…) περάσαμε στο δημιουργικό μέρος με υλικό (χαρτί και έμπνευση) που μας παρεχώρησε απλόχερα ο Δάσκαλος.

Το αποτέλεσμα της συνεργατικής προσπάθειας των μαθητών μας, πιστεύουμε ότι ικανοποίησε τις προσδοκίες του Δασκάλου. Ευχαριστούμε θερμά κ. Ηλία!