Για μία ακόμη χρονιά, το σχολείο μας παρακολούθησε τη θεία λειτουργία στον Ιερό Ναό Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου και στη συνέχεια επισκέφθηκε τον Μύλο των Ξωτικών, την Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου 2025. Μαθητές και εκπαιδευτικοί του 9ου Γυμνασίου Τρικάλων αποχαιρετήσαμε τη χρονιά μέσα σε ένα ζεστό, γιορτινό και χριστουγεννιάτικο κλίμα, απολαμβάνοντας τη μαγευτική ατμόσφαιρα και γευόμενοι υπέροχες λιχουδιές.
Η Διευθύντρια του 9ου Γυμνασίου Τρικάλων, κα Αμαλία Ηλιάδη, καθώς και ο Σύλλογος Διδασκόντων, εύχονται σε όλους τους μαθητές, τις μαθήτριες και τις οικογένειές τους Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος.








Users Today : 5
Users Yesterday : 18
Users Last 7 days : 153
Users This Month : 483
Users This Year : 4426